Απαντάμε στις ερωτήσεις σας

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Θέλω να εγγραφώ Μέλος. Τι πρέπει να κάνω;

Κάνετε κλικ στο "Δημιουργία Νέου Λογαριασμού" και δημιουργείτε ένα λογαριασμό μέλους. Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και σας αποστέλλεται ένα mail ενεργοποίησης. Ανοίξτε το πρόγραμμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και πατήστε στον σύνδεσμο που περιλαμβάνεται στο mail που λάβατε για να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας. Κατόπιν στο πεδίο "Είσοδος Μέλους/User Login" πληκτρολογείτε το Όνομα Χρήστη (Username) σας και τον κωδικό-συνθηματικό σας (Password) και πατάτε σύνδεση (Log In). 

Θέλω να παραγγείλω ένα προϊόν. Πώς θα το κάνω;

Εφόσον έχετε ήδη κάνει εγγραφή σαν μέλος, συνδεθείτε με τους κωδικούς σας. Επιλέξτε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε και πατήστε το πεδίο Αγορά. Τσεκάρετε το καλάθι σας και πατήστε το πεδίο Ολοκλήρωση. Μπορείτε εφόσον το επιθυμείτε, να γράψετε και πρόσθετα σχόλια. Τέλος, επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και προχωράτε σε Επιβεβαίωση της Παραγγελίας σας.

Σε πόσες μέρες θα παραλάβω το προϊόν που παρήγγειλα;

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από το είδος της παραγγελίας και τον τόπο προορισμού αυτής. Κατόπιν επικοινωνίας, θα έχετε τον ακριβή χρόνο της παράδοσης. 

Πώς θα πληρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας πληρώνοντας είτε με αντικαταβολή έπειτα από κατάθεση προκαταβολής σ' ένα από τους τραπεζικούς λογαριασμούς μας είτε με πιστωτική κάρτα (δεκτές γίνονται όλες οι πιστωτικές κάρτες VISA και MASTERCARD) είτε καταθέτοντας όλο το ποσό της παραγγελίας σας σ' έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς μας.

Εάν ένα προϊόν είναι ελλαττωματικό, μπορώ να το επιστρέψω; Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής;

Αν κάποιο από τα είδη που αγοράσατε δεν σας ικανοποιεί απόλυτα, μπορείτε εύκολα να το επιστρέψετε ή να το αντικαταστήσετε, αρκεί να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (με την ετικέτα) και σε άριστη κατάσταση. Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Συσκευάστε το επιστρεφόμενο είδος μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και επιστρέψτε το στην ταχυδρομική διεύθυνση:
Terracom 
Εθνικής Αντιστάσεως 79, Κατσικάς
Ιωάννινα - Τ.Κ.: 45221

Γίνεται διανομή προϊόντων και εκτός Ελλάδας;

Ναι

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Terracom;

Εάν χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια, είμαστε στη διάθεσή σας στο τηλέφωνο 26510-94333 και στο email info@plantron.gr. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη Φόρμα Επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας.

Αφήστε μας το μήνυμά σας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΡΩΤΗΣΗ